İŞKUR İl Müdürü Ferhat Sarıçam, Antalya’da düzenlenen istişare toplantısında görüştüğü Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan ve İŞKUR Genel Müdürü Samet Güneş’i Karabük’e davet etti.
İŞKUR ve SGK İl Müdürleri İstişare Toplantısı Antalya’ da düzenlendi.
Toplantıya katılan Karabük İŞKUR Müdürü Ferhat Sarıçam, ve SSK İl Müdürü İsmail Yıldırım, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan ve İŞKUR Genel Müdürü Samet Güneş ile görüştü.
Karabük’teki çalışmalar hakkında bilgiler veren Sarıçam, Bakan Işıkhan ve Genel Müdür Güneş’i Karabük’e davet etti.
Bakan Işıkhan, kentteki çalışmaları yakından takip ettiklerini belirterek Karabük’e geleceğine dair söz verdi.
SPOR
06 Haziran 2026UNCATEGORİZED
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GENEL
06 Haziran 2026GENEL
06 Haziran 2026GENEL
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
BAKKA KOMŞUDA TOPLANDI
666 kez okundu
2
Karabük’te Bocce ve Dart Aday Hakem Kurs Kayıtları Başlıyor.
651 kez okundu
3
KARABÜK’TE PARKLAR ARTIK DAHA RENKLİ, TEMİZ VE GÜVENLİ
482 kez okundu
4
Başkent EDAŞ’tan, Karabük’te Kesintisiz Enerji İçin Önemli Yatırım
458 kez okundu
5
TAKIM, SEDAT TORUN’A EMANET…
451 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.